Jo det är jag med på att 1-2 mm hade varit bra men lite väl mycket nu tycker jag. Ska försöka ta en bild på imorgon bitti
Precis samma på båda mina Nillkin jag testat. När jag monterade det så märkte jag att kommer man lite utanför mot kanten så släpper skyddet direkt. Så det är helt enklet kurvningen på glaset som gör att skyddet inte kan gå hela vägen ut. Det är iaf inget jag stör mig nämnvärt på.
1mm till, max, hade de kunnat lägga till på varje sida. Men även då skulle det finnas risk att skyddet släpper i kanterna enklare pga välvda kanter på skärmen. Jag föredrar att skyddet sitter som det gör. 0,5mm hade de kanske kunnat lägga till runt kanten.
Den svarta listen runt skärmen är en av huvdsakerna till att jag också inte tryckt på köpknappen det irriterar mig något grymt att den är svart list runt hela slärmen jämför det med press bilderna så ser ni skillnaden
Okej... Men var ställer man in nova som default launcher då? Jag kan inte klicka på det i nova settings
Ser inte ut att röra sig om några större mängder dock. Nog inget att oroa sig för. Ditt batteri håller nog bra ändå [emoji2]
@dannejanne såg att du diskuterat en massa om themes på xda det vart aldrig någon bra dark theme? Försökte ladda ner original themes fick skapa mapp under data/hw_init/system/themes och la filerna men det dök ändå inte upp i themes appen
Nej har aldrig hittat något mörkt tema verkar inte finnas till EMUI 4. Teman lägger du bara i /hwthemes på internal storage.