Uppdaterar med lite mer intryck efter 2 dagars användning
Vibratorn är lite svag/diffus tycker jag. Det ger ingen bra feedback vid tryck på tangentbord osv. Samma sak med hemknappen, vill ha en mer distrikt vibration när man trycker på den. Detta gäller även när man öppnar telefonen med fingeravtrycksläsaren, själva läsaren är suverän och snabb som faan men man vet knappt att man har tryckt på den då den inte ger någon feedback
Batteriet verkar hålla riktigt bra, telefonen har varit igång ca 26 Tim med 6 Tim och 10 min skärmtid, har kvar 18% just nu så man bör hamna över 7 Tim skärmtid. En del av skärmtid en har då varit utomhus i solsken med auto brightness.
Uppdatering
När det var 2% kvar hade skärmen varit på 7 Tim o 16 min
Den enda gången jag upplever lite lagg i den är när jag använder Tapatalk, där känns den inte hundra vid scrollning men det är bara där jag upplever det.
Ljudet i den är riktigt bra, oavsett om man pratar i den eller lyssnar på något. Samtalsljudet är så högt att jag har den inställd på lägsta.
Skärmen är riktigt bra, kommer från en S8+ och upplever denna som lika bra.
Verkar också fungera bra med wifi och nätverk rent allmänt. Bra mottagning även i ytterområden av mitt wifi.
Designen är grym och även storleken på denna telefon med 6.1 tums skärm
Riktigt nöjd med denna telefon än så länge
Last edited: Apr 15, 2018