Fick min lur idag

gud vad skönt!
Jag som trodde jag skulle få vänta 3-4 veckor.
Telefonen verkar funka skitbra, inga varnningstrianglar eller nå sånt. Och telefonen reagerar direkt när jag sätter i USB sladden, det liksom durrar till och låter lite och börjar ladda på direkten. Så himla skönt verkligen! haha.
Loggade in med mitt befintliga google konto så man slapp köpa alla appar igen. Så jag drog ner mybackup pro direkt och håller nu på att göra restore på alla grejer jag gjort backup på. Dvs alla apps, filer och rubbet!
Dock så blev ju hela luren återställd som den var från fabrik, lite jobbigt. Men hoppas mybackup pro fixar det mesta jobbet så man slipper sitta i flera dagar nu och fixa till alla inställningar
Och det ser ut som att de bytt USB ingången och hela den kretsen. För när jag kollar på uttaget så ser det fräscht ut
Och så uppdaterade dom även programvaran så allt är nytt!
Jag har även beställt ett fetare batteri från cdon, lika bra ifall det är nå knas med gamla batteriet som sitter i nu också, inte dumt och få ett batteri som håller lite längre också
Verkar lovande än så länge. Så dåliga verkar ju inte Anovo vara ändå, det gick ju ändå jäkligt fort allting, tog precis en vecka från det jag lämnade in den tills jag fick tillbaka luren igen, det är ju riktigt riktigt bra service ändå får man lov att säga
Men ska väl inte ropa HEJ än kanske! men verkar funka kalasbra än så länge iaf!
Click to expand...