@F-Forward
Som jag skrev är det en
åsikt och saker som jag anser viktiga och kanske till och med självklara.
Angående det du klistrade in så är jag hyfsat säker på att sidan med produkten har ändrats dom senaste dagarna, har varit in där 3-4 ggr och det har förändrats.
Priset har stigit från mitt pris 172 euro till idag 236 euro, att den skickas eller hanteras från USA stod inte när jag handlade
![[IMG]](proxy.php?image=https%3A%2F%2Fphotos.smugmug.com%2FWeb%2Fi-7Vr4nC4%2F0%2Ffc6f1fe7%2FM%2FAmazon-M.jpg&hash=d4d701e2c09388daa55d6674191e57f4)
Det står Amazon EU Sarl typ och att jag då måste söka upp vad det är kan man ju tycka är rätt dåligt ur ett kundperspektiv, vilket vi alla här väl är?
Läser man längst ner i ordern sår mycket av det jag talat om, tex finstilt Om Marketplace och Fullfilled by, men ur en företags försäljnings perspektiv kan man ju undra om detta som jag upplever som ett problem är värt det för Amazon?
Det finns ju människor som är utbildade i att utforma alla typer av dokument och websidor på ett tydligt sätt sett ur kundperspektiv.
Och det är ju jättebra att du tycker att det "inte går att missa" men frågan är om jag är den enda som missar det eller om detta kan vara ett problem som fler kan ha?
Vi upplever ju saker olika alla, du är säkert mer ambitiös och noggrann än vad jag är vi köp och jag förväntar mig en högre nivå av tydlighet, jag kanske till och med blir bättre på det till nästa gång?
![[IMG]](proxy.php?image=https%3A%2F%2Fpeternordlund.smugmug.com%2FWeb%2Fi-7Vr4nC4%2FA&hash=a3abc1d5a7de38127a51ce4a14c65ccc)
Click to expand...