Men det är ju, ursäkta mig nu, urbota dumt att tänka som du gör där.
Det är väl självklart att du måste jämföra äpplen och päron. För det är ju precis det som detta handlar om!
Man KAN tweaka telefonen på ett enkelt sätt. Det tar dig 15 sekunder att söka upp, ladda ner och installera Juice Defender.
Det du pratar är som att jämföra en bil med en bil. Det är det inte. Vissa går i terräng och vissa klarar inte av det. En Desire är mer mångsidig och behöver inte köras out-of-the-box. Eller den SKALL inte köras out-of-the-box. Den skall pillas med! En iPhone KAN du inte pilla med på samma vis.
Dag två här med normalt användande plus lite till. Ringt runt 90 min totalt, skickat en jäkla massa gtalk, runt 5 SMS och surfat lite. Haft på BT på då jag pratat i telefonen samt nån timme runt omkring där. Wifin har legat på i bakgrunden hela dagen. Glömde stänga av den imorse...
43% på 12 timmars användning.
EDIT:
En arbetskamrat kom till mig igår och sa "Du, jag lekte med en X10:a i helgen, och nu är jag jävligt sugen.".
Den här killen har vart så anti-Android innan då det är inte sant. Just pga att han vart så pro-iPhone.
Nu kommer vi vinna en iPhone på jobbet. Han får sin nästa vecka. Det är en 3GS 32GB. En jävla bra telefon ändå! Men som han sa till mig idag.
"Jag kommer ju enkelt sälja min nya iPhone 3GS till någon för 5000:- i obruten förpackning. Sen säljer jag min iPhone 3G för runt 2000:-. Idag på lunchen åker vi och köper en Desire till mig på Media Markt för 4700:-. Då får jag en roligare telefon och TJÄNAR 2300:-."
Och så blev det. Nu äger han en Desire!
Jävla smart kille det där!
Last edited: Apr 22, 2010