Ser att "Austria" precis fått en uppdatering för Magic på htc supportsida.. undrar om detta är 1.6 eller bara 1.5 + sense
Intressant iakttagelse, det vore mycket förvånande om det vore något annat än 1.5+Sense, liksom Taiwan-uppdateringen.
Jag fick min OTA-uppdatering till min vodafone-magic igår när jag skulle gå och lägga mig. Så då fick man ju vara uppe lite till och få in det! Ingen tillgång till paid-apps på market än i varje fall, men det var väl redan klart att det inte hängde ihop ändå.
Undrar hur länge det ska ta innan jag får en OTA till min Vodafone Magic.. Frågan är om man måste ha standard ROM eller om det även funkar med moddad ROM.. Någon som vet?
har lite svårt att förstå att förstå detta med att köpta apps inte fungerar... jag har en vanlig hero som inte är rootad och för mig funkar det alldeles utmärkt att lägga in apps som jag fått tag på..
OK.. det förklarar saken ... Tar gärna emot förslag på hur jag ska göra för att få in 1.6 .. Är det XDA som gäller eller kan jag få in org. 1.6 ändå?