Jo så är det. Vi uttrycker nog samma sak på olika vis. teknikkunnig = ej nybörjare kan bricka = hanterar det därefter
Beta 3 börjar rullas ut. Se om vi lyckas få den innan helgen. Ska tydligen vara rätt stora förändringar samt förbättringar. Och jag tycker ändå beta 2 har funkat helt oki, så lär ju inte bli sämre
Japp håller på att installera nu, och håller med dig: Beta 2 har fungerat ypperligt, så dessa fixar och förbättringar är väldigt välkomna ändå. Hoppas bara att Google mfl. Google Play certifierar OSet ASAP så man kan börja använda Netflix osv igen.
Ja precis, beta 2 funkade över förväntan. Och denna beta 3 hade en rätt storstor changelog. Så vi får hoppas det mesta funkar nu. Swipe navigeringen med 3e parts launcher funkar ej ännu. Men tror det blir ordnat, när den fasta versionen släpps.
Ni som bör betan och har gester aktiverat. Kan ni testa hur det funkar med one hand operation+ https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samsung.android.sidegesturepad Funkar det fortfarande?
Yes det börjar verkligen ta sig nu. De sista irritationsmomenten för mig är borta nu. Riktigt stabilt och bra OS nu. Väntar bara på att Google ska certa det nu så SafetyNet inte failar.
Hallå Jag installerade den appen och vad jag kan se, så funkar allt med den fortfarande. Så bara köra på
Ja detta kommer bli riktigt trevligt tror jag. Jag hittar fortfarande småbuggar i själva animationerna, som tex när du stänger ner en app så öppnas applistan istället för tillbaks till hem. Men det är ju öndå beta versioner ff. Som sagt, det är bara småbuggar som jag faktiskt kan leva med. Ska leka lite under kvällen och se, när det är barnfritt. Så hemskt det låter, leker hellre med mobilen än umgås med sambon, hahaha skulle hon läsa nu, så skulle jag få stryk
Nice fast hur funkar det? Eller med Android 10 och gesterna kan man ju svepa från båda sidor för att gå bakåt. Vad händer om man använder denhär appen istället?
Det lilla jag använde den, så lägger den sig "över" original animationen. Så den funkar som den ska så att säga Jag kör med den nya animationen, då jag gillar den mer. Men bakåt från båda sidor är lite sådär.
Nice tack för infon Jo den nya animationen verkar bättre. Men precis, tycker också det räcker med att ha bakåt gesten på högra sidan än båda..
Nu kommer en 5:e (och sista?) beta: Samsung veröffentlicht 5. Beta für S10-Reihe, finale Version kurz bevor?
Är man tvungen att börja med Beta 1 och måste varje därefter in eller kan man hoppa till 4:an direkt?
Hmm Denna kan jag ej svara på,men tror du ska köra in beta 2 först.Alltså skippa 1an då det var något knas med den och jag fick återställa mobilen igen då min CSC inte stämde,mellan 1an och 2an. Får man länka här på Swedroid? Jag har ingen koll på det
Fan va nice,laddar ned i just detta nu. Går faktiskt fort med betan nu tycker jag och allt funkar bara bättre och bättre :-)
Beta 6 är på ingång. Finns inte riktigt ännu att ladda ner, men finns för dom officiella beta testarna Decembers säkerhets patch bla