En sak som jag märkt som skillnad. När du startar mobilen, så står det ju POWERED BY ANDROID, nu med en grön Androidgubbe. Den är la ny. Eller har jag missat den alla år? Sådant som jag märker skillnad på, men nu är jag osäker. Annars flyter allt på bra, saknar dock Nova launcher, d0 denne inte är kompatibel med Android 10s gestnavigering ännu. Men lär bli det när stabil version släpps.
Ja då såg jag inte helt galet alltså. Gött. Gillar dom nya animationerna i Android 10 också, mest därför jag ville ha betan hehe. Dock behövs ju inte bakåt från båda sidor, känns lite sådär. Swipar du snett uppåt från nedre sidorna, så kommer Google assistenten upp så fint också.
Snabba ryck, en Beta 7 har rullat ut: Samsung Galaxy S10 receives One UI 2.0 beta 7 with several fixes in tow
Jag tror det är väldigt nära, sen tycker jag det visar ett höjt kvalitets tänkande hos Samsung. De hade väl inte ens beta före 9:an?
Riktigt bra beta nu. Från 5an till 6an, eller var det 7an fick jag resna appdata på Klockan för att den skulle ge larm som den skulle. Annars har allt funkat bra. Grymt jobbat å trevligt med beta. Hade varit grymt om det kom till Sverige bara.
Idag kom skarpa releasen. Och äntligen funkar Netflix och Donken-appen igen! Sjukt bra jobbat av Samsung denna gång får jag säga, de har verkligen ryckt upp sig på den fronten.
Det ska gå att manuellt lägga in Android 10 nu också då svenska enheter( NEE) tillhör Multi-CSC listan: [BSKO] OFFICIAL STOCK FW-update (Odin) thread (28 Nov 19) GALAXY S10+ SM-G975F/DS
Jisses,jag har missat denna idag. jag säger att Samsung gjort detta väldigt bra.Hoppas det forts'tter i samma stil. Nu laddas allt ned iaf,se om jag lyckas bli av med vissa buggar
Vad tycker ni om de nya android 10 gesterna? Tycker inte alls det funkar lika bra som jag hoppades på.. När man sveper uppåt för att gå hem så går det inte snabbt att öppna en ny app. Det är en liten delay så man måste typ trycka en gång till innan den reagerar.. Någon annan som upplever liknande?