någon haft Bluetooth problem med beta1 eller GPS? Är viktigt för mig, men annars är de ok med lite buggar. Gillar köra nyaste nytt... Har alltså pixel 4 xl.
Det känns väldigt rappt, tror det är de nya animationerna. Aktiverade Media resumption under utvecklar-inställningar för att flytta upp mediaspelarna högst upp i notispanelen. Ger extra plats men animationen hackar lite när man drar ner notisfältet. En bra nyhet i övrigt. Skärminspelningen behöver finputsats, spelade in men det hackade en del i videon. Inga problem annars under dagen förutom att Google Pay inte funkar.
Betan kommer till OnePlus 8 och 8 Pro idag: https://www.xda-developers.com/oneplus-8-oneplus-8-pro-android-11-beta-download/
Ooops - hoppas testpiloter åtminstone tittar på "Known issues" från din länk... kan nog bli lite grymtande om man är oförberedd på flera av punkterna där.
Får ju hoppas det. Men man ska ju inte installera en beta om man är beroende av sin telefon, kan ju dyka upp alla möjliga problem.
Power + volym-ner funkar ju också men är inte lika smidigt, framför allt inte med en hand. Jag har inte använt Nova på länge.
Menar du app-förslagen? I så fall: Långtryck på hemskärmen --> Home settings --> Suggestions --> Suggestions on Home screen.
Jo, dom första tre gångerna sänkte jag volymen, dom fyra följande släckte jag skärmen, 8e försöket blev det en Screenshot.. [emoji16][emoji16] Kanske ska testa Pixel launcher ett tag och se om det är något från Nova jag verkligen saknar.