Jag blir lite nyfiken här... Är du värkligen villig att installera beta version av Android på den telefonen? Speciellt nu när det inte är så länge kvar till Stable Release. Risk för krångel och buggs! Svårt att ångra utan att förlora all data.
Brukar ju sällan vara stora problem. I alla andra betor jag haft. Så länge kameran fungerar bra, så man kan ta kort på barnen, så är det lungt
Om jag hoppar på betan nu. När är det jag ska hoppa av för att det inte ska raderas? Är det när den skarpa släpps? Försökt läsa på men det kopplar dåligt idag.
Du kan hoppa av direkt, det är bara och ignorera att slutföra nergraderningen till den skarpa versionen släpps. Så här blir det när du hoppar av, det är bara ingorera ladda ner och och installera så kommer telefonen inte och wipa och när den stabila updaten kommer så kan man ladda ner den bara för att få den skarpa versionen.
Släpptes igår i QPR1 betan. Vanliga betareleaser är nu slut och har övergått till QPR1. Om man vill hoppa av beta så är det nu man ska göra det och invänta uppdateringen avslut utan resetsom sägs komma i juni,
Desktop mode kommer bli stor, det är bara upstream DEX. Man får hoppas att 4.14-4.19 enheter får Baklava via custom Roms.
Möjlighet att hoppa av QPR är i augusti enligt planen ja. Om man är med i betan och inte installerat QPR så kan man hoppa av nu utan reset.
Telefonen ringer och jag tar upp den och har en helt ny "vy" där det står att det troligen är spam (alltså telefonen ringer ännu) Skall svara och Telefon appen är helt vänd, från upp och ner för att svara till höger vänster...Svarar och då lägger uppringaren på Det som stör mig är inte förändringen som jag kan tycka är en förbättring, det är denna jävla slumpmässiga införandet på olika enheter.....
Ja, så där svarade man ju en gång i tiden på de första pek-mobilerna har jag för mig... Jag förstår inte heller vad de ska uppnå med att ändra allting hela tiden, med det sagt tycker jag också att det här är en förbättring, jag tycker det är mycket enklare att svara/dra i sidled.
Jag hade gärna haft en inställning för hur man vill svara, för jag har svarat genom att dra uppåt i typ 13 år.