Ok, för varken min sms-ikon eller kamera-ikon ser ut på det viset. Telefonpanelen ser också lite mer modern ut i jämförelse. Eller, du har nog rätt. Bilden har alltid sett ut sådär. Konstigt att man inte har märkt det förrän nu. ^^ Det såg faktisk snyggare ut på bilden.
De kan inte ens avslöja något även när det är så nära till en uppdatering. Vad hade man förväntat sig egentligen?
Jag är bekant med en kille som jobbar på HTC, har frågat honom några gånger om han vet när 2.2 kommer till Wildfire. Och i torsdags fick jag ett mail från honom där han skrev att uppdateringen kommer inom kort Det känns ju positivt!
Känns bra det! Något vi kan göra under tiden är att nämna vilka appar som kommer att fungera efter uppdateringen: nya Gmail, nya YouTube, Google Earth (kanske?), Google Voicesearch, nya Flash, Chrome2Phone. Några fler?
orkade inte vänta på 2.2.. så jag körde in CyanogenMod-6.1 vilket lyft!! och batteri tiden är skit bra fastän man klockar den till 710 Mhz.. ( då den används) om skärmen är av så går den ner i 240-340 mhz.. ... osv osv Angry birds funkar prima.. då man väl får igång det utan att se underbanan.. (samma bugg som på original rommen)
Sökt några gånger men inte lyckats hitta någon uppdatering för WF än. Någon annan som fått uppdateringen? Eller är det bara till att vänta ytterligare några dagar/veckor månne?
Ta det lugnt. Den kommer i sinom tid. Typ när man är i skolan och inte har tid till att uppdatera. Då jävlar...
Hoppas bara att Tre gör den här uppdatering tillgänglig, den senaste har inte funkat att ladda ner eftersom Tre inte gjort den tillgänglig