Åjo , visst finns det det. Quadrant fungerade inte i början på grund av något som är ändrat i Gingerbread ang 3d rendering , nu är det fixat och Quadrant fungerar igen. Sen kommer vi kanske att få en ny drivare när N1 får 2.3 , som ger bättre prestanda/mer finesser eller liknande. Men fungerar gör det definitivt.
Nej, den körde jag in manuellt efter att den blev läckt på XDA 11/12/10 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=869048& Den kom väl OTA "officiellt" nån vecka senare.
Trevligt... men väntan verkar bli lång. Men bättre sent än aldrig Iofs så har det ingen betydelse för mig då jag redan kör 2.3, men för det som inte vill roota så har dom ju något att se fram emot.
Jag förstår inte riktigt uppdateringshysterin, vill man så kan man ju som redan sagt köra 2.3 redan idag. Eller någon av alla andra ROMar som finns.
Kul att se att diskussionen kring HTCs uppdatering finns även kring Desire. Följde länge motsvarande tråd för Hero kring 2.1 uppdateringen. Vis från erfarenheten är jag alltid lite tveksam kring HTCs uppdateringar. Har kört 2.3 (Elelinux ) till Heron sedan någon vecka och det flyter på fint, trotts att den fortfarande är i ett betastadie. Nu funderar jag på att Roota min jobbmobil (Desire). Med bra support från XDA med flera så är jag inte förvånad över om det kommer en 3.0 ROM till denna lur i framtiden.