Har uppdaterat min SGS2 nu till ICS. Har lite frågor som jag hoppas ni kan svara på.
1. Den frågar inte efter pin-kod längre när jag startar telefonen. Tog ett tag innan jag hittade det i menyerna så jag kunde börja ringa igen(låsa upp sim-kortet). Men nu när jag startar telefonen igen så behöver jag inte låsa upp det igen den verkar kommer ihåg det. Det vill jag ju inte. Jag vill ju ha som på den klassiska tiden. Man startar telefonen knappar in pin-koden och börjar använda den. Old school som man är
2. Förut kunde man hålla in power-knappen för att få upp en meny. Denna meny verkar inte finnas kvar. Den menyn va ju guldvärd.
3. Jag har stängt av alla ljud jag hittar i menyerna ändå låter det när jag skriver på tangentbordet och sen låter det när knappar in nummer i knappsatsen. Hur får jag även bort dom ljuden?.
Edit: Hittade lösningen på fråga 3 själv. Jag trodde ringtoner va något annat så jag bockade aldrig ur den. Men när man bockade ur den så blev det tyst även på tangentbordet och knappsatsen när man ska ringa.
Last edited: 20 mars 2012