Vad är poängen med att släppa 2.3.6 innan 4.0? Innehåller den något viktigt för ICS uppgraderingen eller är det bara för att underhålla folk? Det är alltid kul med uppgraderingar, men jag tar gärna ICS förr hellre än sen.
Det är den vedertagna ordningen för uppstegning av programvara. Om 2.3.6 skulle komma efter 4.0 skulle det skapa oreda i konfigurationshanteringen
Aha okej. Hade hoppats på att man skulle kunna få ICS vanilla men så verkar inte fallet men samtidigt så finns ju en hel del ICS teman o dylikt som man kan använda Skickat från min Samsung Galaxy S2
Verkar inte finnas nått ännu. Inget sagt på Samsungs facebook och ingen som sagt att dom fått någon uppdatering.
Nu när samsung ska ha ett event den 22 mars tror ni dom lanserar galaxy s3 och ice cream sandiwch samtidigt? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Nu börjar mina läppar fuktas ännu mer här! Google Chrome till mobilen verkar vänta runt hörnet, så fort Android 4.0 släpps!! :O http://googleblog.blogspot.com/2012/02/introducing-chrome-for-android.html Edit: Om någon vet något sätt att installera detta på SGS2 så skriv det gärna till mig ^^ Ska snart googla lite på det men, om någon redan nu visste!
Kom igen nu samsung för i h-lvete! Vad är det som tar en sådan tid? Blir less och sjukt osugen på att köpa SGS3 när det tar närmare 6 månader att få ut en uppdatering till mobilen.
6månader? Nexusen släpptes i Dec och ICS sägs släppas i mars i min kalkylering blir det ca 3 månader Sent from my Samsung Galaxy SII using Tapatalk