Retligt att det fungerar för dig med kombinationen Skoda Octavia 2016 med Bolero och LG G4, men inte för mig.. Det bråkas riktigt ordentligt

. Jag kan få MirrorLink att fungera och styra Spotify med RockScout, men det jag egentligen är ute efter är navigationen.. Så om jag stänger av SmartCover (stöd för cirkelskalet), väljer att prioritera Android Auto, lägger in Android Auto 1.5, kopplar in telefonen och tillåter det som efterfrågas, så startas min Bolero om sig. Det gör den sedan upprepade gånger varje gång jag försöker tvinga anslutningen via apparatlistan, till jag kopplar ifrån eller byter tillbaka till MirrorLink..
Har du några andra speciella inställningar på din telefon? Tänker till exempel på Engelska som systemspråk, tangentbordsspråk eller liknande? Har själv slut på idéer på varför min vägrar fungera

EDIT: Förresten, om du kopplar din G4 till bilen med Bluetooth, stöter du på några problem då också? För mig ligger informationen ett spår efter.. Så har jag spelat låt A, B, C och lyssnar just nu på D, så är det låt C som står på Bolerodisplayen, vilket är både frustrerande och konstigt.
Click to expand...