Hej "marcusn97!
Jag heter Benjamin Ohlsson och är väldigt intresserad av att bli skribent på denna blogg. Jag är född 99 och har nyligen fyllt 12 år. Jag är lite mognare än en vanlig P12a, jag whinar inte för allting. Jag är lite mognare än det, om jag får säga det själv.
Jag kommer från Örebro, och har en ZTE Blade som det står att du har, också. Jag har också en
blogg som denna, fast den är inte så stor. Och jag gjorde nyligen en tråd och då sa
ViLANDER att det kanske är bättre att jag börjar jobba med någon annan.
Så då tipsade han mig om denna tråd, och som sagt så är jag väldigt, väldigt intresserad. Jag kan en del Photoshop. Jag har, som du kanske har sett på min blogg, en videokamera som jag filmar apparna/spelen med. Om jag nu får börja på den här bloggen tillsammans med dig, så kan vi väl införa en videofunktion där vi även filmar appen/spelet? Men det är självklart helt upp till dig.
Jag har mycket tid över, så du behöver inte oroa dig för när jag ska skriva om appar/spel. Jag kommer att försöka skriva varje dag, och jag säger till dig om jag inte kan skriva en viss dag. Och då kan du ta någon dag/dagar av så kan jag skriva, om du inte orkar skriva just den dagen.
Tack så mycket!
Benjamin Ohlsson
Click to expand...