Calendar Pad presenterar bara det du har inlagt i din vanliga kalender, helgdagar lär du nog hämta från google är jag rädd för. Jag kör med Pure Calendar som widget i kombination med Calendar Pad för att få en juste månadsöverblick.
Som kentomen skriver: "Calendar Pad presenterar bara det du har inlagt i din vanliga kalender, helgdagar lär du nog hämta från google är jag rädd för." Kommer inte ihåg hur det funkar (hur jag gjorde?) men jag har en fin visning av helgdagar i Calendar Pad...
I Google Kalender så: Inställningar > Kalendrarfliken > Bläddra i intressanta kalendrar > Svenska helgdagar > Prenumerera
Ser snyggt ut det där! Jag kör enbart Calendar Pad & är lyrisk sedan dom fixade en veckowidget men jag ska testa Pure Calendar också & se.
pma gärna mig med Jag kör google calendar på datorn nu med helgdagar inlagt men det ser riktigt fail ut måste jag säga får testa med appet som ni testar om på torsdag då jag får min desire
Jag är också frälst i pure calendar som widget på min hemskärm men kolla även på Calendar pad, sanslöst fint att ha pure som widget & sen trycka på sidan om den & få upp en optimal veckoöversikt som man kan bläddra igenom. Alternativt en månadsöversikt om man föredrar det...