Android lur 2-3K

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av xkrjoh23, 18 okt 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. xkrjoh23

xkrjoh23 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan!

Nu så tycker jag att min X10 börjar bli något åldrad så nu har jag bestämt mig för att försöka hitta en annan lur
    Jag har kollat in Nokia Lumia 900 förut men backade av då app utbudet inte är så bra än. Och då jag är en "fattig" student så vill jag helst inte lägga ut mer än 2-3K för en Android lur :)
    Vill nog inte köpa något begagnat.

Är väldigt tacksam för svar :D

2. thorstenn

thorstenn Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    77

MINA ENHETER

Xperia P kanske? Börjar bli riktigt prisvärd nu

3. SHM

SHM Android Apprentice Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 385
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23
    Helt ny Galaxy Nexus för 1703kr? Kolla här:
    https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=84314

4. John-Erik

John-Erik Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78
    Telefon:
    Samsung galaxy S9

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung galaxy S9
    Bland billiga lurar som presterar bra tycker jag är Samsung Galaxy S2 före Xperia P, även om den e bra - men har hört att den segar till sig ibland. Om vi tänker mjukvarumässigt så fixar S2an biffen, eftersom den finns bland många konsumenter och blir vårdad därefter. Troligen kommer den uppdateras ett tag framöver jämfört med andra telefoner i samma årsmodell.

Sony Ericsson Xperia Arc / Arc S är snygga telefoner som många verkar nöjda med, men ungefär samma nivå vad jag hört om Xperia P. Xperia S snuddar väl lite över 3000, men den presterar bra. Högre megapixel på kameran, har kameraknapp etc. Kan ställa dessa mot varandra ändå. Jag skulle nog tycka det är värt att titta närmre mellan Xperia S och S2.

Fördel med Samsung Galaxy S2: