Är på jobb i Riyadh och har noterat att det går att köpa nya (Tydligen var detta otydligt, jag menar självklart att telefonen är ny från butik) engelska Galaxy Nexus för schysta ~1703;- sek. Bör vara som att importera från England, det är ingen random aktör utan standard här nere, jag har testat en enhet och det är the real deal så att säga.
Enda nackdelen är att de kommer med tvåsticks flatkontakt, så har ni ingen converter hemma så får ni helt enkelt använda en laddare ni redan har.
Jag har fått frågor om andra telefoner. Tyvärr är det inte vettigt, SGS3 är tex. av någon anledning ca 60;- dyrare än på Elgiganten.
Tänkte kolla om någon på forumet är intresserad av att köpa en. Det är inget problem för oss att ta med sig i alla fall tre var hem, så max nio stycken kan jag få hem. Jag är hemma igen den 29/10 för att ordna med leveranser. Jag tar ingenting imellan förutom porto när jag är hemma i Sverige. Kräver endast 900;- i förskott, resten vid leverans. Jag har flertalet mycket goda referenser här på forumet. Portot som tillkommer är 105;- (M Grönt + 60;- Rek)
Just nu finns det INGEN plats kvar att utnyttja, om ni vill ha hem en telefon så skicka PM för köplats och besked under Måndagen 22/10.
Avhämtning kan ske tidigast 30/10.
De som vill ha dem skickade blir kontaktade den 30/10 i de fallen jag ännu inte fått adressuppgifter. De skickas hur som helst den 30/10 eller senare om det önskas (Någon skullle flytta, någon resa bort osv.)
Last edited: Oct 20, 2012