Problem: Android OS 70 %

Diskussion i 'Galaxy Note - Allmänt' startad av Nummerskivan, 6 jun 2012.

1. Nummerskivan

Nummerskivan Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    28
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    S23 Ultra vit

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    S23 Ultra vit
    Telefon 2:
    Väggmodell bakelit, 30-tal
    Telefon 3:
    Väggmodell plåt, 20-tal
    Jag har köpt den begagnad. Den är köpt på Mediamarkt för två månader sedan (ihop med ett Tele2-abonnemang, men är ändå olåst, vet inte hur det går ihop???).

Min pappa har lämnat in sin telefon som stänger av sig och håller på, till Mediamarkt. De löste problemet sade de, men den är likadan. En sväng till, samma sak. Och då är hans problem värre än mitt, hans telefon stänger sig ju, gärna mitt i samtal eller att man inte kan nå honom plötsligt.

Jag känner det tröstlöst att lämna in den till MM. Som att det är 99,99999999999999... % risk att få tillbaka med samma problem. Men kanske om man står på sig och lämnar in den för samma sak 3 gånger, eller vad det är - får man en ny då? Eller kanske annan lur för samma värde? Jag har nog bestämt mig för att välja bort Noten för en S III i stället. Jag vänjer mig inte alls, det känns bara sämre och sämre. Trots att jag kollat på MM många gånger, testat att hålla den o.s.v. Den var för stor lik förbannat.

2. Pyttemjuk69

Pyttemjuk69 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Ligger oxå på 80%

Har oxå problem med att Noten drar massor på Android os. Har hittat en del och det är att på jobbet har vi en b/g router utan n och där drar os massor om jag har wifi på. Så jag har slutat använda wifi där. Har en n router hemma och där går det bra. Men allt är inte frid och fröjd då jag har fått ner det till 40% med denna åtgärd.
    Har även en kompis som har en note några hus bort och han har 5% på sin så jag vet att det är något knas med min.
    Har även hittar lite varför den suger batteri då jag laddat hem en app som kollar vilka % av processor kraften som används mest. Och ser då att den somnar väldigt sällan. Största stapeln är när processorn ligger på 200Mhz.