Tror detta är enbart en liten uppdatering men samtidigt gör dem som hade risk att få en crash vid uppdateringen. Ser eller märker ingen direkt skillnad.
Jag kastade mig handlöst in i uppdateringen igen och denna gången gick det vägen. Första intrycket är att allt känns lite mer smooth, de har filat lite på gesture-navigeringen, filat på animeringar etc.
Jag tror det tog runt en timme att ladda ner uppdateringen, installera den och optimera alla appar. Den var på mindre än en halv MB...
Har inte läst hela tråden, men alternativa launchers verkar inte gå att sätta som standard va? Börjar gilla Googles men saknar lite smått å gott från nova.
Nej inte tagit bort, mer att det inte Verkar funka än i q. Tänkte mer om det det drabbar alla eller endast ett fåtal
Inte läst något om problem med launchers överhuvudtaget så visste inte ens att det inte fungerar för vissa
Jag har senaste versionen men funkar varken med nova eller lawnchair, allt bara buggar ut. (pixel3 xl) Har du testat?
Fick en uppdatering av Google-appen idag, via Play. Efter att den installerats så laddas min hemskärm om varje gång jag går tillbaks till den. Omstart löste det ej. Någon mer som upplever detta?
Är inte med i beta-programmet för den appen, så det bör vara skarpa versionen. Edit: om man istället backar ur apparna så laddar den inte om, bara om man går direkt hem.