Android-shop, droidstuff.se [Alltid fri frakt!]

Diskussion i 'Allmänt' startad av Dirk Diggler, 14 apr 2010.

1. robot

robot Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    159

MINA ENHETER

Ser riktigt fint ut!

2. samster93

samster93 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Instämmer!

3. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Man försöker ;)

Imorgon går beställningarna som kommit in tills just nu iväg på posten och väntas därför dimpa ner på måndag hos respektive.

Klistermärkena är oväntat bra kvalitet faktiskt. Satte ett på min ytterdörr så grannarna förstår vad de har att göra med. Finns några sex-pack kvar. Resten sålda!

4. Dirk Diggler

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Pimpat min bil också!

Is nice... :) Det är fasiken svårt att låta bli att sätta märken lite varstans. En på telefonen. En på ytterdörren. Några på jobbet. Slaviskt droid-klistrande.

5. FlyBob

FlyBob Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    30

MINA ENHETER

Minimalistiskt :D

6. henca

henca Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    213

MINA ENHETER

7. Dirk Diggler

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Det gör du inte. Jag vet om att polisen kan klaga. Men min arbetskamrat har satt ett Gais-märke där bak och snurrat in i poliskontroller utan att de direkt reagerat. Så jag hoppas på det samma :) Min är ju så liten dessutom ;)

8. McGilljam

McGilljam Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    33

MINA ENHETER

DROIDSTUFF!!!!

Kan ni inte ta in Retractable USB som vi kan köpa? Dom är ju skitbra i bil och till annat då dom är smidiga och inte stela när det blir lite kallt. Man kan anpassa längden till ändamålet... finns på E-bay, men jag har bara otur med att inte få hem mina...

http://i698.photobucket.com/albums/vv341/quotehere/muc2.jpg

Givetvis för både MINI-USB och MICRO-USB

9. Dirk Diggler

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Ligger sådana på väg hem till Sverige ifrån en bra leverantör till oss. Bör komma tidigt nästa vecka!

10. ktd

ktd Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Ni gör ett jäkligt bra jobb grabbar! Längtar tills ni tar hem en bilmugg. :)

11. King Cannon

King Cannon Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

+1, en termosmugg till bilen, eller tunnelbanan.

12. ktd

ktd Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Läste just i tråden https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=9043 och har ett tips till er, Dirk Diggler och FlyBob.

Regga ett konto, som ni delar på, som kan posta länkar till er tråd eller direkt till affären om någon frågar efter en svensk affär.
    Det är skitlöjligt att ni inte få tipsa om Droidstuff om någon frågar efter ett ställe i Sverige att handla från.

Om ni däremot skulle börja trycka ut länkar till Droidstuff i trådar till höger och vänster utan att någon bett om det, då är det en annan sak.
    Men om någon frågar och ni svarar... Jisses. Det är ju upp till den som får länken att välja om man vill handla där eller inte.

Då tycker jag det är värre med den där eBay, som får reklam i varenda tråd i stort sett! ;)

13. Dirk Diggler

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Fast att regga ett annat konto, som vi delar på, blir ju bara löjligt. I värsta fall får vi ju helt enkelt PM:a någon annan och be dem tipsa om droidstuff.se då någon efterfrågar en svensk affär som säljer det vi säljer. Men jag tror ärligt talat inte det var den stora saken i tråden. Och det blir ju bara sjukt löjligt.

Det är bara en enda person på forumet som blivit gnällig än så länge. Det var ju det som lavinartat satte igång en idiotisk diskussion som dog vid det tillfället en annan användare tipsade istället.

Jag kommer fortsätta att tipsa ifrån mitt eget konto om det är något som efterfrågar en vara som vi har. Det är ju det vi är till för! Vi har ju tagit fram produkter i linje med det ni vill ha och det vore ju jäkligt konstigt att sedan hålla det borta ifrån er när ni väl vill köpa varan.

En annan sak skulle ju vart om man hade börjar posta en NY TRÅD för varje NY VARA. Eller om vi direkt konkurrerade med Swedroid och sedan postade trådar och inlägg. Men riktigt så dumma i huvudet är vi ju inte :)

14. FlyBob

Mottagna gillanden:
    30

MINA ENHETER

Vi håller på med vanlig mugg samt termosmugg, väntar på några offerter just nu så det dröjer ytterligare några veckor, men det kommer!

15. henca

henca Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    213

MINA ENHETER

Jag är inte moderator så det som jag säger skall ni kanske inte fästa för mycket avseende vid. Dock hör jag till dem som tycker att ni absolut måste få svara på frågor att ni har det som efterfrågas.

Den märkliga diskussionen som uppstod i den andra tråden tror jag berodde på ett par olyckliga omständigheter.

För det första råkade svaret med hänvisningen till er butik hamna på en ny sida (överst på sidan 3 av 3). Att så råkade bli fallet var bara otur.

För det andra innehöll inte svaret någon citerad text. Detta beror nog mest på att det var riktat "för dom som var intresserade".

Dessa två olyckliga omständigheter gjorde att den som hoppade direkt till trådens tredje sida såg ett inlägg ryckt ur sitt sammanhang där det såg ut som om droidstuff gör reklam för sina klistermärken.

Det är svårt att förutsäga när ens inlägg skall hamna på en ny sida. Därför kan det nog vara bra att alltid ta för vana att citera det eller de inlägg som man svarar på.

m v h Henrik

16. Dirk Diggler

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Alltid lär man sig något :)

17. Profetengus

Profetengus Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag skulle vilja ha en axelremsväska. Gärna en som e lite mindre än vanligt. En 26cm lång och 30cm hög typ

18. FlyBob

Mottagna gillanden:
    30

MINA ENHETER

Vad sägs om en kudde?

30x30 cm fluffig lite sötnos, handtillverkad. Jag ska ha en! Dessvärre kommer dom vara snordyra då dom är handgjorda...

Bifogade filer:

19. Profetengus

Profetengus Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har du något ungefärligt pris?

20. FlyBob

Mottagna gillanden:
    30

MINA ENHETER