andrucullamod v4 u8500

Diskussion i 'U8100/U8110 & U8500' startad av mantis79, 20 nov 2011.

  1. mantis79

    mantis79 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 aug 2010
    Inlägg:
    551
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Jjag har inte gjort dessa romar har heller inte modofierat dom vill bara dela med mig, o som vanligt endast u8500.

    detta e andrucullamod v4 snabb, snygg, launcher pro som standard allt funkar, först här e par teman dessa flaschas med recovery gör sen wipe data o allt det där.

    green summer: Яндекс.Народ

    riktigt snyggt tema

    green: Яндекс.Народ

    dessa e endast för v4 andruculamod.

    orange summer: Яндекс.Народ

    och så då andrucullamod v4
    Яндекс.Народ

    ladda ner filen och packa upp. sätt mobil i fastboot: röd lur+volym ner och power när du e vid vit skärm med huawei loggan släpp knapparna koppla i mobil i dator kör install firmware vänta, för installera tema lägg zip på ditt sd kort gå in i recovery, välj install zip när det e klart wipe data/ factory reset, wipe chache sen i advanced whipe dalvic starta om mobilen, första boot kan ta nån/några minuter, viola nytt snyggt tema på din mobil.

    bilder kommer snart....:cool:

    edit: oj länkarna ser skumma ut men dom funkar.

    Edit igen: orange summer va bättre anpassat än green summer så den bättre än green summer
     
    Last edited: 21 nov 2011
  2. mantis79

    mantis79 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 aug 2010
    Inlägg:
    551
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Bilder gick inte lägga upp när jag valde edit mrn här e screenshoots har temat green summer.

    Angry birds funka riktigt bra enda lagg som störde va när reklamen dök upp annars inge större problem
    Sent from my U8500 using Tapatalk
     

    Bifogade filer:

    Last edited: 21 nov 2011
  3. MIRvmn

    MIRvmn Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 nov 2011
    Inlägg:
    40
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Fina bilder dude:D