Angry Birds Nån som nyligen hittat och kunnat ladda ned de arga fåglarna? Jag hittar spelet via App Brian (inte via Market, är heller ej rootad) men får felmeddelande "Den begärda artikeln hittades inte" när jag försöker ladda ned. Vad göra
Hittar du den inte på market så går den inte att ladda ner genom appbrain heller om jag har fattat rätt, för appbrain länkar till market. Jag hade samma problem som dig så jag ladda ner det från annat håll. Gör en google sökning så lär du hitta det
Det lär gå om man installerar fast web installer för appbrain från market. Sent using my personal Dis-organizer GT-I9000
Finns på Market Söker på Angry birds på Market - hittar det direkt, installerar, funkar perfekt. Ingen root eller knepiga FW:s installerade.
Hittade inte Angry Birds på market på min SGS (JF3, orootad), så använde länken till APK jag hittade här på swedroid-forumet, fungerade utmärkt att installera så. Har inte letat igen sedan jag installerade. Saknar 3 stjärnor på sista, i övrigt så..
fick installera om en gång på min med JPC och då fungerade det men åkte ut igen... på tok för segt för min smak.
Skulle tro han menade att själva spelet är långsamt, inte att det går segt på telefonen. Sent using my personal Dis-organizer GT-I9000