Det som utryckts från Rovio är att "det flesta" från Iphoneversionen skall vara med. Och den har 195 banor. Så exakt vet vi inte förän i morrn.
Ah okej okej, så med andra ord har man en del att göra tills man fått tre stjärnor på alla iaf Nyfiken på vad de sätter för pris också, får se.. 40 kr är lite saftig enligt mig iaf, hoppas de har någon rabatt i början.
Vad? Det är liksom det ända stället som jag sett att de har recenserat fulla versionen av Angry Birds
Han menar att det var reklam i spelet på filmen där, vilket det är längst nere till höger precis i början på varje bana. Han som spelar i filmen råkar till och med klicka på den en gång. Hoppas att det bara var reklam i den testversionen han skickade ut (även om det känns väldigt konstigt) så jag har en scary känsla att det även kommer att vara reklam i full versionen vilket är riktigt illa.
Enligt deras Twitter så räknar dom med att släppa fullversionen om ~ 11 timmar!:-):-):-) Sent from my X10i using Tapatalk
Detta börjar påminna om tråden som fanns under Desire när de skulle släppa Froyo 2.2. Tror vi kom upp i 65 sidor innan den kom, men vid sidan 40 skrek någon "JAG HAR FÅTT DEN!". Sicken panik det blev tills folk insåg att han ljög.
Synd att man jobbar imorgon och har häcken full. Plus att jag har en praktikant att ta hand om Jisses, bra timing!