Sätt honom i arbeta att VAKA över släppet och se till att du får ner appen. Det kommer ju sysselsätta honom hela dagen. Kalla det en övning i koncentration.
Så nice det är Fullversion finns som piratad, men är reklam i den så den kanske kommer vara gratis?om den kostar så köper jag den när den kommer ändå, dom är värda sina pengar! Underbart spel!
Gaargh... jag blir galen! Sitter i Indien och har inge tillgång till internet i mobilen -.- Blir väl och skaffa när jag väl kommer tillbaks till sverige.
den kommer nog att kosta eftersom det tydligen finns två versioner en med ads och en utan. spelar ads versionen för fullt funkar riktigt bra.
Så bara för att du inte hittat den så finns den inte? Det finns visst en ad-version ute (en press-kit), dock får man inte länka till sidan den finns på.
Nu har jag hittat Ad-versionen också. Tvekar om jag skall installera den eller inte. :-( Vill nog hellre köpa den och slippa reklam....
Jag kommer nog inte installera ad-versionen.. pallar inte reklam. Sen kan ju det här vara värt en liten slant.
Samma här... laddade ner apk filen till min Desire igår, men struntade i att installera... Av nån anledning betalar jag hellre & stödjer utvecklarna iom att jag knappast lär trycka på nån av deras ads, om inte av misstag då Dessutom är ju spelet snyggare utan ads.
RovioMobile Angry Birds @paulyb37: Angry Birds for Android should be out within 10 h or so... 12 hours ago Har ju suttit hela morgonen, så fort det släpps sätter jag mig på bussen ut till kusten, men behöver ju något att göra