Bara jag som är lite besviken över att betalversion inte släpptes på en gång? Hade gladeligen betalat för detta och jag HATAR reklam.. Men alltid ska man klaga på nåt, spelet är såklart kul ändå.
Jag hade gladligen också betalat för den. Men nu är det ju så att jag har ingen reklam på angry birds. På inget annat program för den delen heller. Anledning? Adfree fixar biffen. Kräver dock root Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Det var ju lite småfail, reggade mitt VISA igår på Google Checkout just för Angry Birds skull så går dom och släpper ut det helt gratis Jaja, lär betala för det när betalversionen kommer om det är ett rimligt pris. Om inte annat för inställningen dom visar upp med att släppa ut det gratis först så att alla ska kunna spela det så snart som möjligt oberoende om man bor i ett Google-prioriterat land eller inte. Och här har vi fördelen med att sluta jobbet sent, slapp hålla på med apk-fil som vägrade laddas ner utan direkt när jag kom hem så fanns fullversionen snyggt och prydligt på Market
Aargh. Det är ju en annons i varje omstart/ny bana! Aja, ska inte gnälla på Rovio som varit kalasschyssta. Får väll göra som många andra, köpa uppdateringen utan reklam.
funkar inte på tjejens wildfire, får bara fram musiken och skärmen ändrar lite färg. trist för henne men det löser dom nog snart
Dom släppte fullversionen med anledning av att Google checkout inte finns i alla länder. Så en betal version (om de nånsin kmr) är nog långt borta..
Jag ser inte varför det skulle finnas problem med att släppa både en betalversion och en gratisversion för de som inte kan köpa.
Stäng av data så lär ni inte se några annonser. Testa flightmode eller nåt. Jag har rootat och kör Adblock så det visas inget när jag spelar.
sambon har en x8 och det funkar inte på hennes heller. har inte x8 bättre upplösning än både x10 mini och wild firen? nog för att spelen hänger sig hela jävla tiden. vilken båda jag och hon blir helt jävla tokiga på. men endå. nån som vet varför det inte funkar på x8:an
Jag har en Legend och kan inte hitta Angry Birds på Market. Nu plockade jag istället apk:n från annat ställe, men då gnäller den om för lite minne. Har ca 40 mb ledigt, hur stort kan spelet vara egentligen :-P Någon som fått det att funka på sin Legend eller någon som kan förklara varför det strular i vart fall? :-)
På min funkar det finfint, men på käringas X10 blev det bara svart och musik. Får hoppas dom släpper en uppdatering snart, för husfridens skull...
Funkar fiint på min Liquid, dock hade jag liksom världens segaste internet (gprs fart -.-) Har dock inte sett någon reklam än.
Fungerar utmärkt på min Legend, lagget som fanns i betan är inte kvar, och hela spelet syns utmärkt på skärmen.