Jag gör det på min Hero, lag och vis grafik syns inte men men jag kan spela det Väntar bara på min HTC DHD
Ingen som hittat nån lösning för att få igång full versionen på X10an? E sugen på att testa det. ;-) Sent from my extreme awsome X10
Hur mkt plats tar de egentligen, har 46mb ledigt och kan inte installera !? Edit: Frigjorde 3mb till och nu funkar de
angry bird funkar till HTC Hero med elelinux WWE_GSM ROM men precis som demot så saknar den viss grafik och det är vitt istället.
Jag läste någonting om att dom jobbar på det i af: Om det där stämmer så kanske vi måste vänta på 2.1 uppdateringen. Fast jag hoppas naturligtvis att Rovio lyckas komma runt problemet.
Vad är det för reklam ni dillar om? Jag drog hem den från Market (inte länken som har åkt runt här) och jag har ingen reklam, varken i banorna, mellan eller vid omstarter.
Ah, jag hade inte igång något nätverk därför det inte kom reklam. Spelar man med aktivt wlan eller 3g så får man reklam i 1 sekund vid start. Men stänger man av nätverket så är det reklamlöst, helt okej för mig. Sedan kommer det säkert en helt reklamfri version senare som kostar några spänn.
Citat: @RovioMobile 1.6 doesn't allow Open GL 2.0 access to the api on certain phones with 1.6, eg xperia. Använde de en äldre Open GL i betaversionen då eftersom spelet fungerade då?
Fan va ja blir trött på Sony Ericsson nu!! Så fort man hittar ett nytt spel, en ny app eller en inställning som ska vara skitbra så ligger de där jävla 1.6 systemet som en flaskhals för allt mellan himmel och jord. Hur jävla svårt kan det vara att få ut 2.1 till folket och varför i helvete är ni så sena på det??
När syns reklamen? har klarat det första kapitlet (Poached eggs) Har inte sett skymten av nån reklam? Jag kan inte klaga på det iaf
Hur i helsingland klarar man bana 48? Som två stora rullande stentorn och massa grisar uppradade bakom.. Får spader på att jag inte ens kan få en stjärna och komma vidare.. D: Ser ingen reklam själv för övrigt.. Kör Adfree iof..
Skjut den första över de två tornen så att du tar död på alla de små grisarna som står uppradade bakom tornen (träffa träbiten), efter det skjuter du ungefär mitt på det första tornet.