Skjut den första grisen med vita fågeln och få den att krasha in i huset med tnt vagnen så huset faller ihop och spränger tnt lådan. Fågel 2 använder du för att mjuka upp hus nr 2 i botten innan du slaktar de 2 som är kvar med fågel 3
Angry birds kommer rädda många jobbar kvällar Några banor är det bara tur att man klarar känns det som Det är en svensk flagga även på bana 5-8
Uppe på pansarvagnen är det en flaggstång, där är det en otroligt liten svensk flagga. Hade aldrig sett den om inte det hade nämnts här, brukar ha det väldigt utzoomat så man ser hela banan. Var tvungen att zooma in för att se den
Vad krävs för att man ska få tre stjärnor? Klara banan med så få fåglar som möjligt eller är det andra krav?
Det sticker ut en brun bräda längst fram. Sätt första fågeln där. Sedan manglar du uppifrån och hoppas att dynamitlåderna träffas så allt rasar. Jag fick 90960 på den
Aldrig upplevt något lagg på min desire iaf Enda gången det laggat var idag när jag satt på toa och spelade så råkade jag tappa telefonen i golvet, efter det gick det fan inte spela knappt, allt gick i slow motion ^^ Men omstart löste det dirr.
Sitter fast på 2-11 men jag har inte märkt att det laggar dock är min magic något överklockad (till 710 Mhz) det kan ju kanske påverka lite.
Försök att få fåglarna att svepa över och runt husen, sen ska man tajma in så att man träffar precis under 'verandan'. Så gjorde jag och det fungerade efter ett antal försök.
Okej tack då är jag på rätt spår. Måste bara bli bättre på att styra fåglarna då Har gjort många försök men det löser sig nog.
Äh när kommer det mer banor Klar med alla nu utom de tre golden eggs som man kan få när jag har fått 3 stjärnor på allt. Men de lär jag inte orka med att ens försöka mig på.