1-20 tack, lyckas aldrig klara den utan den ena av de 2 grisarna klarar sig alltid precis, vilket e sjukt irriterande -.-
Det är för att Heron inte har fullt stöd för grafiken. Det har talats om att det kommer en uppdatering närsom som skall lösa detta problemet. Håll ut.
"svara snarast!!!" .. vad begär du egentligen?! låter ju som en order. jag tycker att du ska vara glad för att du fick ett svar. jag skulle då inte svarat om jag nu hade nån aning om ditt problem ;(
Klockrent Men du vet det är faktiskt väldigt jobbigt när angry birds inte fungerar.............................
I angry birds lite (betan) finns det bara 15 banor eller v det nu är? Sent from my extreme awsome X10
Älskar när folk på forum använder fraser som "svara genast, svara snarast, bäst att någon svarar på detta inom 5 sekunder och sedan en jävla massa !!!!!!! *sarkasm-mätaren gick precis i taket* I ett forum med privatpersoner som helhjärtat hjälper varandra bör man som användare ha en rätt ödmjuk inställning i sina frågor. Du har inte rätt att få svar, men om du har lite tur så får du en hel drös ändå. Ovan kommentarer kan man besparar sig till tillverkarnas supportforum istället där folk får betalt för att sitta och besvara frågor.
Notera att dessa "gummiankor" går att "haxxa" genom att kasta dem baklänges och sedan snabbt trycka på skärmen. Så får man en himla kraft från vänster istället.
Det finns uppenbarligen en funktion, (a.k.a. bugg) i spelet som gör att man kan låsa upp de låsta "världarna", se på Android police
Japp, det fungerar, men av ren SportMenShip så vill jag hellre låsa upp de på korrekt sätt. Men jag kom in i en låst värld via buggen, men eftersom jag inte gick vidare med att spela/klara en bana så är den låst igen.
Installerade apk da spelet kom ut, nå ville jag ha uppdateringar via market, så jeg installerade om, 3 stjärner på förste 30 baner borta bleee
Kanske dags att fixa en snabb FAQ i startinlägget? Typ: För att hitta på market krävs >HVGA att telefonen har OplenGL ES 2.0. Man hittar in spelet på market med Spica, x10mini, Wildfire osv. För mig så sparades allt när jag installerade "över" från market. Kan inte garantera att det fungerar för andra. Notera, jag avinstallerade inte något.
Jag har för mig att det står tidigare i tråden. Men du ska i alla fall försöka att få en fågel att landa på träbiten som är till höger om "bilen" så att den, träbiten, försvinner tillsammans med alla grisar till höger. Sen tjongar du en rätt på "släpet" så ska du se att du klarar det.