Jag mailade faktiskt gänget bakom Angry birds och frågade om det finns nått nytt, men de hänvisade bara till Android mailinglistan, som de typ, aldrig mailat till? :O
Ja eftersom den inte finns till android än så är det ganska logiskt Tror jag köper en Iphone bara för att få detta spel. Lätt värt 5k.
Från twatter: @RovioMobile Do you have a release date for Angry Birds on Android yet???? @iscrivens This month. Soon.
Hoppas o hoppas, satt flera timmar o testade olika spel igår men ändå längtar jag efter detta. (utan att ens ha testat det iofs)
Det verkar som om de inte kan bestämma sig när. @devildante1520 "omg I want it on my nexus. Status update please" @roviomobile "soon, sorry we can't be more specific" Dem har sagt att den ska komma snart ganska länge nu... Känns som om vi kommer att få se spelet i september eller något sånt.
dom försöker satsa på julrushen tillsammans med EA dom vågar inte släppa så tätt inpå Starcraft 2 Risk för dåliga försäljningssiffror
Well, som det står i mitt föregående inlägg så har dom fortfarande sagt Augusti månad. Mer specifikt än så behövs inte för mig.
Senaste från Rovio's twitter: @tcnolan the team is working hard on getting Android done asap, getting really close, so expect good news soon 44 minutes ago Update: The company plans to launch a version for Hewlett-Packard's Palm next week and a version in about two weeks for phones based on Google's Android, which are already selling in greater numbers than iPhones, Hed said. Källa: http://in.reuters.com/article/idINIndia-50894620100817?rpc=59
Samma nyhet på Androidandme http://androidandme.com/2010/08/news/angry-birds-beta-flocking-to-android-this-friday/ Fredag altså förmodligen för dom som har signat upp på maillistan (vilket jag har gjort för länge sen men inte fått ett enda mail, nån annan?)
Detta svaret fick jag när jag mailade till angry birds teamet förra veckan. "Thanks for getting in touch. We are still testing the game on lots of different devices but we hope to release Angry Birds for Android as soon as possible. We are just trying to make sure the game is on as many devices as possible. Sorry for the delay. Cheers"