Haha ja vad skall man säga?? Men det blir nog detta i natt när sömnen inte infinner sig istället för Robo Defense.. Inga problem att hitta med orootad Desire på Market. Laddades ner och installerades utan problem. Spelet installerades direkt på SD kortet och flyter på fint.
Funkar på min Legend. Dock lite instabilt o försvinner ibland, kan inte låsa luren utan att spelet är borta när jag låser upp den men det är klart skoj när man väl spelar det!
Funkar bra på min N1 och min Desire. Det enda jag märker är att ljudet laggar lite. Kommer typ en tiondels sekund försent. Nån annan som märkt det?
Var noga med att bugg-rapportera bara när ni hittar dessa små fel så utvecklarna kan få ut en skarp version snart
Har inte läst hela tråden, men jag kan inte alls hitta applikationen på market. kör rootad oflashad Galaxy s med laggfix men det ska väl inte gör någon skillnad. I mailet jag fick från utvecklarna stod det att programmet skulle finnas på market. Någon som har en lösning på problemet?
Kan inte heller se det med min Huawei U8100. Kan hitta det på appbrain, men försöker jag välja den får jag bara "Produkten hittades inte". :-/
Om man inte hittar den via Market-klienten så hjälper inte AppBrain. AppBrain länkar bara till telefonens Market-klient ändå. Den skickar inte apk-filen direkt till telefonen.
Jag hittade inte den på Market, men den installerade direkt från Appbrain BTW så hittar jag den inte nu heller...
Såvitt jag vet så länkar AppBrain bara, så jag vet inte riktigt hur det kan komma sig. AppBrain hostar väl inga apk-filer?
Appbrain pushar direkt till telefonen om man har fast web installer installerat. Smidigt sätt om man letar efter en gratisapp som man inte hittar på market.