Tjo! Jag och min sambo har Galaxy S båda två. Hon får fram Angry birds på sin marketapp...men inte jag. Har troligen att göra med att hon har en nyare 2.1 software.
Jobbigt att man inte ser all grafik på heron utan man ser mest vitt... Bilden är också för stor för skärmen ser det ut som. Det går att spela men det är ingen att hänga i granen. Jag provade med HTC orginal ROM 2.1 och det funkade inte alls men med elelniux 2.1 ROM så funkar det iaf att spela. Hoppas att fullversionen kommer ut och att det kommer att fungera till Hero!
Omöjligt att Installera Nedladdningen går som smort från market men installationen misslyckas på min Desire med Android 2.2. Har nån stött på liknande fenomen?
Rovio sa precis följande på sin twitter; http://twitter.com/RovioMobile/statuses/26566357078 Snart kan vi äntligen spela hela spelet!
Håller med. Någon som har nån aning om vad det kommer att kosta och hur många nya banor fullversionen har?
Tror de kommer vara runt 80banor och kmr nog inte kosta mer än 20kr Skulle tro max 2 dollar Hoppas de ialla fall
Läskigt bra timing de hade med lansering av betalapps i norden och resterade länder. De måste ju ha vetat på förhand
Någon som får de att fungera på Legend? Jag kan installera programmet men de stängs ned så fort jag försöker spela..