Anovo nordic ljuger än rakt upp i ansiktet!

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av Jaxione, 11 nov 2011.

1. Jaxione

Jaxione Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    166

MINA ENHETER

Hej!

Har iofs sen tidigare inget vidare förtroende för Anovo Nordic men nu har det om möjligt sjunkit ännu lägre.

Skickade in min Optimus x2 för att den trots Gingerbread uppdateringen och total "wipe" fortsätter att starta om sig, tappa täckningen så man måste starta om den för att man ska få täckning igen och bete sig almänt märkligt. Får tillbaka den nu i dagarna men när jag läser på arbetsbeskrivningen på min service info länk hos Anovo så står det: Uppgraderad, testad.

Vadå uppgraderad? Har kört gingerbread i över 1 vecka och det finns ingen nyare version. Alltså är det en ren lögn från deras sida....Dom ska få tillbaka telefonen illa kvick när jag får den kan jag säga.

Tomtar..........

Mvh J

2. Magnus72

Magnus72 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Det där kan man tolka på två sätt "Uppgraderad, testad". Antingen ansåg dom redan att den var uppgraderad och det enda de har gjort är att testa den.

Eller som du säger ifall de påstår att "de" har uppgraderat den trots att Gingerbread är högsta uppgraderingen just nu så ljuger de dig rakt upp i ansiktet.

3. Jaxione

Jaxione Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    166

MINA ENHETER

Hej!

Jo det är sant och är det så att det är som du säger att dom konstaterat att den är uppgraderad och sen testat och inte hittat något fel så är det ju absolut inte lika illa. Men faktum är att jag mina problem kvarstår efter GB uppgraderingen så allt jag kan göra är att skicka ín den igen.

Mvh J