Information om ärendet
Beskrivning av nuvarande status: Serviceordern är avslutad
Förhandsbokningsnummer:
Ordernummer: SOS:
Ordern skapad: 2010-09-03 11:11:38
Senaste statusändring: 2010-09-09 12:34:00
Anlände till servicecenter: 2010-09-07 11:58:00
Ärendets tillstånd: Slutfört
Referens: Ordernummer:
Produktkategorikod:
IMEI:
Modell: DESIRE
Fraktidentitet, till servicecenter:
Servicecenter: ANOVO Nordic, Nacka
Aktivitetsbeskrivning: Vi har som auktoriserad verkstad tagit del av er felbeskrivning och åtgärdat problemen. Produkten har uppdaterats med senaste version av mjukvara. Reparationen är utförd enligt tillverkarens instruktioner. Din produkt har genomgått ett funktionstest.
*********************
Det lät ju inte så bra. Det enda konkreta de har gjort är att uppdatera mjukvaran som jag förstår det, eller så har de ändrat sitt sätt att beskriva vad de gjort. "enligt tillverkarens instruktioner" låter också suspekt, typ "ja men vi vet att den kommer paja igen men htc säger så" 
Men det blir spännande, katshing har mysterisk rutin att telefonen först måste skickas till dem och sen till mig så jag får den väl någon gång nästa vecka kan man hoppas.
Förra gången(för några veckor sedan) fick jag nämligen denna text, för samma problem:
Aktivitetsbeskrivning: Byte av front. Test ok
*********************
Känns ju lite mer "hands on"
Last edited: 10 sept 2010