Apple Airpods Pro 3 (3rd gen/2025)

Diskussion i 'AirPods' startad av Swedroid, 30 aug 2025.

1. christianX0

christianX0 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    121

MINA ENHETER

Jag kör iPhone. Vet dock inte vilken ljudknapp det är?

2. rtreal

rtreal Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    95

MINA ENHETER

Volymkontrollen där du justerar volymen. Håller du in den så kan du komma in i ännu fler inställningar. Det tog mig 2 veckor att hitta dessa när jag skaffade iPhone.

IMG_3428.jpeg

3. christianX0

christianX0 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    121

MINA ENHETER

Den menyn får jag upp men ser inget konstigt där, brusreduceringen är på. :)

4. rtreal

rtreal Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    95

MINA ENHETER

Då låter det som att det kan vara fel på den om det inte har funkat alls. :/

5. R3b0rn

R3b0rn Impartial Droid Moderator

Mottagna gillanden:
    6 770
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Apple iPhone 17 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Apple iPhone 17 Pro Max
    Nu när mina buds PRO 2 slutade fungera så kände jag att det var dags att testa AirPods Pro igen. Jag har haft 2:or men tyckte aldrig om passformen på dem. Köpte ett par andra öronproppar men dom gjorde så jag fick ont i öronkanalen så det slutade med att jag sålde dom.

3:orna däremot. Jag blev förvånad över att medium pluttarna räckte för mig för normalt sett har jag alltid behövt stora. Dom sitter fantastiskt bra! Bättre än andra true wireless jag har kört med innan. Det som slog mig dock är hur pass bra ljudkvalitet det är på dem. Sedan gissar jag på att Apple kör sin magi med Dolby ljud men ändå. Riktig trevliga!

Jag har en hörselapparat för mitt vänstra öra som jag aldrig använder. Hörseltestet som hänger med här snappade upp min nedsatta hörsel och har boostat frekvenserna som är lite på efterkälken och det låter så bra! Det var nästan så jag fällde en tår… skönt att kunna ha den i och ingen kommer reagera på att jag använder den som hörapparat.

Tiopental, n3rox, matssoderstrom och 5 andra gillar detta.
  6. Kimball

Kimball Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    440

MINA ENHETER

Det är så sjukt hur olika detta med passform är! Båda APP1 och 2 sitter som moln i örat på mig till den grad att jag ofta glömmer bort att jag har dem i örat, medan jag fick sälja vidare mina 3or pga brutal värk i örat, ledsamt nog!

Undra om ngn med APP3 har ngn anledning att behöva testa andra proppar? Såg dessa på Amazon nu:

https://www.amazon.se/SOULWIT-Silik...39&sprefix=airpods+pro+3,aps,153&sr=8-10&th=1

Hade varit intressant om ngn tog hem och testade om det gör ngn skillnad. Jag villhöver ju 3orna till viss del fortf...

R3b0rn gillar detta.
  7. Tiopental

Tiopental Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4 300
    Telefon:
    iPhone 17PM/Oppo Find X8 Ultra

MINA ENHETER

Telefon:
    iPhone 17PM/Oppo Find X8 Ultra
    Det finns teknik och sen finns det TEKNIK :-)

R3b0rn gillar detta.