1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Fello: Mobilabonnemang för 25 kr/mån - i 4 månader! Välj valfritt mobilabonnemang och betala bara 25 kr/mån - i 4 månader!
    Stäng notis
  3. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis

Avslutad: Apple Watch SE gen 2 44mm LTE

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av BrearedsDea, 17 jan 2025.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. BrearedsDea

BrearedsDea Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    952
    Hej.

Hjälper en nära familjemedlem att sälja hennes klocka.
    Jag hoppas jag kollat rätt vad gäller modell men dubblekolla gärna.
    a2724

Finns tydliga spår av användning. Men inga sprickor eller större skador. Repor och slitage men inget som jag tycker stör när skärmen är på. Försökt att få med det så mycket som möjligt på bild. Tyvärr inget kvitto (köpt via abonnemang) och är osäker på ålder. Ingår en laddkabel. Inget annat.

Tyckte det var väldigt svårt att förstå priset gällande denna klocka. (Blocket varierade extremt mycket i pris). Så jag kanske är helt ute och cyklar men kör budstart på 1500kr. Och slut på budgivning söndag kl 20.
    Det är tajta tider och tuffe tider i januari så det är ok att betala vid löning. Och klockan skickas, eller överlämnas, inte förrens full betalning är ålagd. Via Swish. Budar ni och vill köpa på distans så var vänlig skriv +frakt så det inte missuppfattas.

IMG_2722.jpeg IMG_2725.jpeg IMG_2726.jpeg IMG_2728.jpeg IMG_2729.jpeg IMG_2730.jpeg IMG_2736.jpeg

Last edited: 17 jan 2025
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.