1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Mobilabonnemang: Välj kampanj som passar dig bäst! 4 månader till halva priset eller 2 månader till halva priset och 50 GB (giltigt i 12 månader). Ingen bindningstid & fria samtal ingår i alla abonnemang.
    Stäng notis
  3. Stäng notis
  4. Unpacked-nyheter: Fold 4 | Flip 4 | Watch 5 | Buds Pro 2
    Stäng notis
  5. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis
  8. Stäng notis
  9. Stäng notis
  10. Stäng notis

Avslutad: Apple Watch Ultra

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av Pettapan, 18 mar 2023 kl 21:47.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Pettapan

Pettapan Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    435
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Velar fram och tillbaks hela tiden.

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Telefon 2:
    S21
    Ger återigen upp drömmen om att vara en apple fan boy. Så jag säljer min AWU med svart trailloop i M/L jag köpte här på forumet i veckan. Klockan kommer från Halebop, kvitto och kartong finns.
    Klockan är i nyskick utan märken eller skav, sitter skärmskydd på och ett följer med. Finns även ett skal och så följer det med ett läder band och en kopia av alpineloop i svart från amazon.

Priset är 8500+frakt eller bud över. Säljer inte under utsatt pris. Kan även hämtas i Tyresö annars har jag massor med goda omdömen om den skall skickas.

Enda bytet som kan vara intressant är mot en Garmin Fenix 7x safir solar i titan med läderband, inget annat byte är intressant.

Jag väljer själv till vem, var, när och hur klockan säljs. Tar mig rätten att dra tillbaks annonsen utan anledning.

Bifogade filer:

2. Pettapan

Pettapan Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    435
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq