Mina tips...
Jag har hafte en Desire i ca 2 månader och är hur nöjd som helst. Tänkte därför tipsa om de bästa och mest användbara apparna enligt mig. Jag vet att de flesta appar redan har nämnts i tråden.
Sport
FotMob Soccer Scores - Den absolut bästa fotbollsappen, du kommer inte behöva någon annan! Stödjer alla ligor i världen och du kan välja dina favoritlag för att automatiskt få notifieringar om det händer något i matchen. Tabell, kommande matcher, laguppställningar - det finns helt enkelt allt.
Google Reader - Google Readers RSS-läsarapp, perfekt för t.ex. att följa sportbloggar. Själva appen är kanske ingen sportapp, men eftersom det är det enda jag använder den till så lägger jag den här 
Hockeystats - App för Elitserien och Allsvenskan i ishockey.
Text-TV - Given app som man ska ha.
Tvmatchen - Visar kommande tv-sända matcher.
Multimedia
HandcentSMS - Enligt mig, den bästa smsappen.
IMDb - Den största filmdatabasen finns även som app.
Shazam / Soundhound - Spela upp en låt för din telefon och dessa appar ger dig svaret på vad det är för låt. Många påstår att Soundhound är den bästa, jag använder båda.
Spotify - Behövs ingen större presentation. Musikapp.
Verktyg
3G Watchdog - Håll koll på ditt användande av mobilt Internet, perfekt om du t.ex. har en månadsbegränsning.
APNdroid - Slå på/av din 3G-anslutning.
Bankdroid - Håll koll på ditt banksaldo. Har stöd för många olika banker.
ColorNote - Skriv ner små anteckningar. Finns en uppsjö av liknande appar och utan att ha testat alla så kan jag säga att denna fungerar perfekt.
ES File Explorer - En bra filhanterare.
Folder Organizer - Strukturera upp dina appar i olika kategorier.
Infodroid - App för att se batteri- och minnesstatus på din telefon.
Phonalyzr - Analys av dina samtal och ditt sms:ande. Kolla t.ex. vem du ringer mest eller vem du får flest sms av.
Spel
Abduction - Nästan som Froggy Jump.
Flags - Spel för flaggfreaks som jag.
Nesdroid / ROM Gripper - Spela Nintendospel på din telefon. Med ROM Gripper laddar du hem spelen.
Sen ska det givetvis tipsas om att köra och synka allt via Google (Gmail, reader, kontakter och kalender), fungerar hur bra som helst.
Last edited: 16 februari 2011