Liquid kör ju på 1.6 så det är lugnt 
Enkelt är att ladda ner ett FTP-program och dra ner den till datorn för att sedan maila.
På telefonen skall den ligga under data/app/ tror jag. På minneskortet, om du har rootat eller nåt sånt, under typ samma DIR.
Eller kanske ännu enklare. Ladda ner t.ex. Astro filhanterare och leta upp filen. Sen håller du inne och trycker på "Send" så kan du maila där ifrån direkt!
Skulle vart uppskattat 
Finns det något vis att lägga in egna ord? Testat att hålla inne och sådär men det vill sig inte för mig.
EDIT:
Såg att det funkade nu. Men jag har stora problem att lägga in ordet "sötis"! Kan ni det? Och få det att funka med dragningarna sen? Blir "sjötid" eller "skärpa" hur fan jag än gör.
Samma med ordet "cepe". Fråga inte varför jag skall använda orden. Men i båda fallen finns de inlagda med ett streck under sig om man duttar sig fram till dem. Men om man drar så funkar de helt enkelt inte.
Why?
EDIT2:
Såg nu att det är ett demo. Men man kan inte köpa det än. Problemet är att det ibland dyker upp en ruta där det står "Buy" eller något den stilen. Kommer kanske köpa det sen om jag inte hittar ShapeWriter 3.0 istället. Hoppas att nån är snäll nog att lösa det här
Går ju riktigt smidigt att skriva med ShapeIT så när på de problemen ovan. Men då är det ju bara att dutta istället som man brukade göra...
Last edited: Feb 16, 2010