Fortfarande bra app, men här kommer lite önskemål på uppdateringsfronten:
Jag saknar en "Home"-knapp. Dvs en knapp som när man trycker på den så hamnar man på startsidan av appen. Kunde vara ett litet hus på bilen, och ligga i sidhuvudet. Skulle finnas på alla sidor, både läkemedelssidan, substanssidan, bipack-sidan och kapitelsidan. Om det känns för plottrigt kanske som val under meny.
Tillägg av menyvalet "Ny sökning" även på substanssidan, bipacksidan och kapitelsidorna.
På söksidan (där man får sina resultat), möjlighet att med en knapp byta mellan sökning på substans & läkemedel, men bibehålla sina sökterm (så att om man söker på substansnamn bland läkemedel, så kan man byta sökområde utan att behöva skriva om sin substans).
Menyval på läkemedelssidan och substanssidan "Sök på wikipedia" eller "Googla". Funktionen ska automatiskt söka på aktuellt läkemedelsnamn/substansnamn på wikipedia (engelska) och google.
Mina önskemål för att ännu mer komplettera en bra app. Mycket användingsbar. Än så länge är det dött race mellan FASS-appen och FASS-boken, om man har boken i knät (har tävlat mot en polare). Men med lite tweakar är appen överlägsen tror jag.

Click to expand...