1. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis
  2. Black Friday-rean har börjat. Tipsa och ta del av de bästa fynden i tipstråden. Se även diskussionstråden.
    Stäng notis

Apputvecklare för ny affärsidé erbjuds delägarskap

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av Eureka, 19 feb 2019.

1. Eureka

Eureka Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Hej,
    Jag är i farten att utveckla en app inom hälsosektorn. Den har stor superstor potential och det finns möjlighet till att utveckla olika kundsegment och på sikt även att exportera till andra marknader.
    Då jag själv är produktdesigner och har jobbat många år med inköp/försäljning och marknadsföring så saknar jag den it kompetens för att utveckla appar. Jag söker då en eller flera personer med rätt kompetens (se nedan där jag fått hjälp att sätta ihop en krav spec). Ev så kan det vara annan kunskap som behövs men om du/ni förstår vilken dignitet det rör sig om så kan vi alltid diskutera.
    Hör av er till mig så kan vi diskutera projektet.
    Me; Peter Carlberger, a marketing entrepreneur, based in Stockholm, is looking for mobile app developer experienced in a major MBaaS platform such as Google Firebase or Azure DevOps.

Development skills required for web (such as HTML5, PHP, JavaScript, Python), Android Studio (Java), iOS (Objective-C or Swift) and backend (such as C++, Golang, Unity etc).

Following the principles of DevOps the goal is to develop a fully automated DevOps process for development and deployment.

Additional skills wanted:

· experience in working with the geolocation features in the MBaaS platforms

· experience in working with the data store and analytics parts of MBaaS platforms

· experience in setting up MBaaS services and development environment

· experience in game design