Hur upplever du/alla som använder officiella 2.3.5 nu? Fortfarande sämre batteritid och att musiken laggar?
Borde det inte var bättre batteritid än 2.2, då det är detta som enligt change log bla. har förbättrats?
Då jag inte hunnit använda en smartphone så länge, så är min enda önskan just nu är att få bättre batteritid. 1,5 dagar är enormt dåligt anser jag. Känns som om jag inte gör något mer än pluggar in laddaren. Är detta smartphone-världen? Kör musik i lurarna till och från jobbet, ringer/sms:ar några få samtal/sms per dag, kör musiken i stereon på kvällen, kör meditation timer, lite patiens. Leker lite med gitarrapp väldigt kort. Inga spel och ingen speciell surfning. Endast 3g på, allt annat avstängt, manuell sync, skärmen på lägsta ljus m.m.
På zte:s kinesiska hemsida kan man nu ladda ner en typ av upgraderingsprogram, alltså en hjälp för oss amatörer, för att förenkla hämtning och installering av uppdateringar från den svenska sidan. Men jag undrar om det fungerar med andra versioner än de som ligger på just den svenska sidan... För de svenska telefonerna finns ju bara 2.2 för närvarande.
/M
Last edited: Dec 17, 2011