Verkar inte bli nåt från webhallen idag, nu står det att den beräknas komma 24e Beställde också en därifrån med förhoppningen att dom skulle få in den idag, men icke... Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
FullHD har vilken upplösning? Vilken upplösning har Transformern? Är man bara ute efter att "kunna" lägga in och titta på det utan att bry sig om att upplösningen ändå är på tok för stor? Tar bara mer plats... Nej... var klok och anpassa mediat till hårdvaran.
Verkar bara vara i USA som det finns en kategori för tablets. Är som vanligt att vi utanför USA ligger flera steg efter vad gäller funktioner och finesser. Sent from my MZ604
Man borde trycka på google lite. Lägg upp en site. Som man kan skriva under att man byter sök motor om dom inte börjar anpassa värktyken åt de andra länder i EU. Tex google navigering finns inte i Sverige men fattar inte varför de släpper det fritt då det funkar hur bra som Hellst!!! Men det kanske dom gör snart när nya data centralen i Finland är klar. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Google har inte rätt att använda kartmaterialet till realtidsnavigering, därför har de inte aktiverat navigering i Sverige. Kartmaterialet köper de från TeleAtlas. I t.ex USA har de eget kartmaterial, som de kan använda hur de vill, och också började göra i oktober 2009.
http://www.dustinhome.se/pd_5010586869.aspx http://www.alina.se/Produkt.aspx?r=pl&T2=TF101-1B049A verkar finnas ett par nu!
Det finns en här i Transformerforumet Killen som skapade tråden frågade visserligen efter några speciella appar, men det kan väl inte skada att rekommendera andra i den ändå Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk
Har en enkel fråga om Full HD som alla pratar om!!! Skall ni se dom på plattan eller på en TV via HDMI??? Om ni skall se dom på plattan så räcker det väl med AVI eller en välgjord lagom stor MP4 eller MV4.
TACK SOM FAEN!! Beställt från Alina nu.. Hade man inte haft styrelsemöte ikväll så hade jag faen pipit upp och hämtat den på en gång... Hoppas den dyker ner till imorgon.. Fattar inte att webhallen inte lägger ner med krut på att få dom med tanke på att det faktiskt kommer in nya hela tiden...
Fast de menar ju att de redan har typ 400 filmer som är i fullHD så då orkar de väl inte konvertera om allt Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk
Nu har jag fått kolliID... Posten.se HERE I COME!!! Var redo för en last attack utav helvete.. Om ni upplever problem med posten.se närmaste dygnet så är det inte en DoS attack.. Det är bara jag som trycker Refresh på mitt kollinummer... *ASG*
*ASG* Två stycken som kör update på posten.se.. med lite tur kanske det blir lite skriverier på IDG imorgon om DoS attacken på posten tracker då...
Eller så kanske jag har en hel del fullHD-filmer redan som jag inte orkar koda om, och bara vill kunna lägga in.