Min ligger och väntar på mig på postens utlämningsställe nu... Lär ju smita duktigt för tidigt från jobbet idag... Frågan är ju om jag pallar 30 minuter till ens.. Man kan ju alltid kalla det förkovring eller produktutvärdering..
Min ligger och väntar på mig på postens utlämningsställe nu... Lär ju smita duktigt för tidigt från jobbet idag... Frågan är ju om jag pallar 30 minuter till ens.. Man kan ju alltid kalla det förkovring eller produktutvärdering..
Hej! Har gått nu ett tag och funderat på en transformer, och olyckligtvis (eller inte ) så har vår laptop vi slösurfar på lagt av. Det jag funderar på innan jag definitivt slår till är hur polaris office fungerar. Tänkte att jag kanske skulle kunna ha transformern en del i jobbet, som pdf-läsare samt att göra lättare redigeringar i excel. Så jag undrar väl främst hur polaris hanterar excel-dokument med många formler, tabeller, diagram etc. Tar den vad som helst eller finns det begränsningar i dagsläget? Sen vill jag passa på att ge två tummar upp till Asus som tar sig tid att svara på frågor här på forumet! Tack på förhand
Fick min idag från dustin efter att ha beställt i förgår. Det trots att beräknad leveranstid var den 22:e. Första gången min beställning var en vecka tidig.
Beställde från Dustin igår, och den ligger och väntar på mig hos ICA Maxi nu riktigt snabba på Dustin
Riktigt snabba på dustin som sagt! Beställde en transformer därifrån 17.30 igår, 11.30 idag fick jag sms från posten som sa att den fanns att hämta på utlämningsstället Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Wheeeeeeeeeeeeeee... Jätteloligt juh! Fråga kolon... Nån om fått ner 3.1? Min säger att det inte finns 3.1 och det är lite FC's till och från så 3.1 skulle vara rätt nice..
För mig dök uppdateringen upp direkt men jag dock ändå vänta på att batteriet skulle ha minst 50% i ladd innan den ville uppdatera. Sent from my Frankphone
Fick min dagen efter netonnet fick in sin första sändning och det är ren kärlek Har dock problem när jag ska ladda ner appar från market. Får väldigt ofta svaret "det går inte att installera objektet i ditt land" Någon som vet varför eller har en lösning??
Håller med! Jag kan inte förstå att man ens funderar på en annan androidplatta. 4990 kr MED ett tangentbord som gör det möjligt att koppla in gamepads osv osv samt extra batteri...
En sak jag inte förstår är varför det är så segt att skriva i textrutor i webbläsaren. Med min dator från typ 94 kan jag skriva helt utan problem, men med min SURFplatta från 2011 laggar det, varför? Kan man komma ifrån problemet genom att byta webbläsare eller genom något annat trick? Jag börjar nämligen bli lite irriterad på't...
På alla sidor jag provat hittills ^^ Har du med eller utan docka? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Hej! Opera-browsern fungerar bättre i just det avseendet men dock så saknas inbyggt stöd för Flash. Ett till 'tips', prova ställa 'Aktivera plugin-program' till 'På begäran' i standardwebbläsaren - kanske hjälper lite iaf. Vi hoppas att det blir bättre i framtida uppdateringar! Mvh Asus Sverige