Garantiärenden sköts oftast av återförsäljaren och jag vet inte hur Asus gör med sånt.. 99.9999% av alla elektronikrelaterade reparationer sköts av Svergies två största stolpskott.. Anovo och InfoCare men dom gör bara reparationen. Kolla först med återförsäljaren och sen med Asus om den förste tjafsar..
Hej, Kontakta din återförsäljare först för att se ifall de kan hjälpa dig direkt - alternativt kontakta vår svenska support för ett garantiärende. Telefonnummer hittar du på; ASUSTeK Computer Inc. -Support- Hotlines Mvh Asus Sverige
Det trillade in en uppdatering för mig alldeles nyss, men jag har inte märkt någon skillnad på något. Var det mest till tangentbordet som jag inte har? ^^ Edit, hittade tråden om ämnet nu Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Snyft, utan Transformer Drog i det längsta på att skicka in den. Tyvärr vara jag tvungen nu eftersom jag blev lite arg på den. :-/. Skärmen låste sig efter viloläge ett antal gånger per dag. Även under användning låste skärmen sig. Lösningen var att stänga av skärmen och sätta på den igen, då släppte det. Jag hade provat allt med omstart och även kallstart men problemet kvarstod. Jag videofilmat hängningarna som nu bifogats case:et. Jag köpte min på webhallen där jag också lämnade in den för rep. Måste nu använda tjejens IPad, känns jobbigt, behöver prata med någon
Tankade precis tablet-versionen av Dolphin och det gjorde verkligen underverk för surfningen. Snart kan plattan helt och hållet ersätta min bärbara dator när det gäller surfning Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk
Uppdatering till 3.2 verkar vara tillgänglig nu, OTA. :-) Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk
Har ett problem med min TF, wlan anslutningen stängs av lite då och då. Startar jag wlanet igen så stängs det av direkt igen. Väntar jag en stund eller om jag startar om plattan så fungerar det igen... Nån som fått samma problem? Lösning?
Nu har ASUS i UK släppt en extra laddare: ASUS Shop - ASUS Eee Pad Transformer TF101 Adapter (with EURO & UK Plugs)
Hej! Webhallen har lagt upp tillbehör som är på väg in ; WEBHALLEN.com - Asus Eee Pad Transformer Komplett har även de lagt upp en del tillbehör nu; Komplett.se - ASUS Transformer AC-Adapter Mvh Asus Sverige
Har hört att det går att förlänga sladden med en usb3 förlängningskabel. Har inte provat själv, men har läst det på flera ställen.
Tyvärr ingen laddkabel för bilen heller, lite synd det. Skulle gärna ha den i bilen för att köra copilot.