Tänkte bara tipsa om att Adw launcher har uppdateras för android 3.2 Har inte hunnit kolla vad som är nytt ännu... Sent from my Asus Transformer using Tapatalk.
Jo ADW Ex, största skillnaderna jag märkt är att man kan dölja översta raden, Äntligen! Och fixen av buggen som gjorde att man inte kunde ändra adw inställningarna med HC 3.2.
Finns inte go launcher för transformer? Finns det inget jättepaket med snygga ikoner man kan använda sig av?
Måste rekommendera denna. Snygga widgets!! HD Widgets https://market.android.com/details?id=cloudtv.hdwidgets
Köpte också det nyss, men läste att det bvar någon version som skulle släppas den 25 augusti, och kostade 16 kr ist?? vad är de om?
Japp helt klart värt pengarna. Köp även musikspelaren Cloudskipper. Funkar kanon på min S2a @jabbeboy Ingen aning men mejla dom och fråga. Dom är svarar rätt snabbt och är trevliga.
Detta är version 0.4, version 1.0 släpps torsdag 25/8. Då kommer programmet kosta $2, som jag förstår så har de ett introduktionspris på appen nu.
WEBHALLEN.com - ASUS Eee Pad Transformer Dockningsstation Komplett.se - Eee Pad Transformer Docking Station Finns säkert på fler ställen men jag gillar webhallen!
Jag hittade mitt på mitt lokala Siba för lika mycket som det kostar online Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk
Eeepad Transformer, first impression(s) Köpte en Eeepad transformer 32gb igår. Jag är väldigt nöjd än så länge! Stod ett tag i valet och kvalet mellan denna och en ipad2 som jag fick provköra ett par tre dagar men är glad att jag valde den Eeepaden tillslut! Kanske att ipaden hade lite bättre batteritid men det skyller jag på att jag körde den helt osynkad mot mail och kalendrar etc. Ipaden känns lite mer som ett handikappfordon om man jämför. Visst, allt fungerar klockrent men man kan inte ändra på något heller. Det enda jag kan klaga på är det "lyser igenom" lite i kanterna av skärmen. Mest i nederkanten i mitten. ( Men då är jag väldigt petig! ) Är det nån mer som upplevt detta eller har jag fått ett måndags-ex? Annars är displayen ruggigt bra! Bättre än Ipad2-skärmen om man frågar mig. Sen var laddkabeln jäkligt kort! Tycker inte det borde kostat så många ören att göra den en halvmeter längre. Hoppas det kommer dyka upp en massa roliga tillbehör! mvh Johan
"Ipaden känns lite mer som ett handikappfordon om man jämför. Visst, allt fungerar klockrent men man kan inte ändra på något heller. " Håller med om det! Det du säger om att det "lyser igenom" det problemet har ganska många Transformer användare tyvärr, det kallas backlight bleed. När det gäller tillbehör rekomenderar jag att leta på ebay.com. Kika även på denna tråd, https://swedroid.se/forum/50464-tillbehor-till-asus-transformer.html
När jag köpte min så var jag också i val mellan ipad 2 eller transformern, och har inte ångrat mig det minsta, då ipaden är ganska tråkigt gränssnitt samt som ni säger, allt fungerar ju , går inte ändra något.. ASUSEN är fan toppen om man jämnför..
!fter en första vecka i universitetet måste jag säga att jag är sjukt nöjd! Har antecknat på föreläsningarna, gjort snabbba powerpoints, läst kurslitteratur samt hållt kontakten med mina kursare på fejjan! ipad var aldrig något alternativ, ingen annan platta heller för den delen.