Kommer padfone till sverige? I så fall vad kommer den hamna på i pris med tablet-skärmen och tangentbordsdockan i runda slängar? Sent from my iPad2 using Tapatalk
Älskar er support! Du är en enskild anställd va? Nice jobb att vara inne på forum det man gillar hela tiden Sent from my http:/lm97.deviantart.com themed desire hd.
Vi är många som tycker padfone är spännande. Jag dock också nyfiken på om det finns planer på att den kan köra Ubuntu Android när man sätter i tangentbordsdockan. Det skulle göra konceptet helt fantastiskt komplett!
hej asus! Kommer tangentbordsdockan till transformer prime komma till Sverige med åäö? eller kommer ni lägga ned produkten då den lider av såpass många fel? Mvh Adam
Hej! Min docka har valt att släppa av en tangent, tror inte att det är garanti kvar på den så jag tänkte försöka att pilla dit den själv. Det verkar saknas ett fäste på undersidan... iallafall, till min fråga.. Har ni någon auktoriserad återförsäljare att hänvisa till när det gäller reservdelar till transformern så man kan försöka att pilla dit det själv eller är det bara att bita i det sura äpplet och leta efter en ny docka? Edit* - Superlim och en knytnäve gjorde susen, syns det inte så finns det inte