Återställa google-konto omöjligt?

Diskussion i 'Allmänt' startad av gwingis, 10 nov 2015.

1. e7andy

e7andy Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    835
    Telefon:
    Huawei P10 Plus

MINA ENHETER

Telefon:
    Huawei P10 Plus
    Telefon 2:
    Nexus 5
    Telefon 3:
    ADP1
    Övrigt:
    LG G Watch R, ChromeCast
    Google är notoriskt svåra att nå, men de har bland annat kontaktuppgifter i Play Store, men jag misstänker starkt att det bara gäller ärenden kring köp i Play Store och att de inte har någon koll alls på övrig verksamhet eller kan lotsa dig vidare till rätt person. Fast det kanske ändå kan vara en väg om man är desperat. Kontakta dem och be att få hjälp att kontakta rätt person.

Om du blir nekad så är dina svar nog inte tillräckligt rätt. Frustrerande när man inte får någon feedback på vad som faktiskt är problemet.

2. gwingis

gwingis Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Det är just det som är problemet antingen är det en robot som går igenom min ansökan eller en indier som kör google translate på min text och sen går igenom ett manuskript och sen bara nekar ansökan utan att säga något.

3. bvb

bvb Solbränd Android Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 419
    Operatör:
    Tre Telia Hallon Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre Telia Hallon Halebop
    Platta:
    Apple iPad Mini
    Övrigt:
    Chromecast x6
    Det är en ren pain att få tag på Google men när man väl får tag på dom så erbjuder man support i världsklass, utan tvekan.

Senast jag kontaktade dem ang. något problem så tror jag att jag ringde till supporten i England för att sedan bli rätt kopplad. Om jag har hittat rätt så är detta numret dit; +44 (0)20-7031-3000.

gwingis och e7andy gillar detta.