Avinstallera CM7 och köra stock 2.3.4

Diskussion i 'Nexus One - ROM-filer och utveckling' startad av Brundin, 20 jun 2011.

  1. underlig

    underlig Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jan 2010
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    vad säger felmeddelandet? jag har bara provat att köra den losskopplad från datorn så den korta stunden som meddelandet flashar förbi hinner jag bara nästan uppfatta att det står
    är inte 100 på att det är i den sista biten det står no image eller om det är i passimg-biten före det. hittepåskit.
     
  2. bjoli

    bjoli Senior Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    24 jun 2009
    Inlägg:
    1 713
    Mottagna gillanden:
    119

    MINA ENHETER

    @underlig: Det sista tämmer med mitt felmeddelande. Jag har inte testat via dator.
     
  3. blunden

    blunden Professional Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    11 jun 2009
    Inlägg:
    3 248
    Mottagna gillanden:
    522
    Telefon:
    Pixel 7 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Pixel 7 Pro
    Telefon 2:
    OnePlus 7 Pro
    ROM:
    LineageOS 20.0
    Telefon 3:
    Xiaomi Mi MIX
    ROM:
    LineageOS 19.1
    Platta:
    LG G Pad 8.3
    ROM:
    LineageOS 14.1
    Övrigt:
    GW4 Classic, Huawei Watch, Moto 360, Nvidia Shield TV
    Och ni har inte lagt den fel eller råkat döpa den till PASSIMG.zip.zip eller liknande klassiska misstag?

    Gör annars som jag beskrev tidigare som ett alternativ med denna. Det är den fulla officiella update.zip-filen för GRI40 (dvs. 2.3.3). Flasha den som en vanlig rom fast stäng av signature verification (då den är signad med release-nyckeln, inte den publika test-nyckeln). Resten av uppdateringarna till 2.3.6 borde ni få OTA sedan eller så kan ni enkelt uppdatera manuellt.
     
  4. bjoli

    bjoli Senior Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    24 jun 2009
    Inlägg:
    1 713
    Mottagna gillanden:
    119

    MINA ENHETER

    Jag skickade in min för reparation och skickade in den med CM7 och det gick bra. Har nu fått tillbaka den och då var den orootad och med 2.3.5 (?) men uppdaterade sig snabbt till 2.3.6 GRK39F. Har nu haft den stock i mindre än en timme och har redan hittat saker jag saknar från CM7 så det får bli root igen :)